JAK ZAMÓWIĆ?

1Napisz do nas podając produkt i ilość.
2Dział handlowy przygotuje ofertę w pdf.
3Zamów, zapłać i odbierz :)

ODWIEDŹ NASZE BIURO

Pon-Pt 8:00 - 16:00  mail: info@agmark.pl
Weekendy po wcześniejszym umówieniu się!

JAK ZAMÓWIĆ PRODUKTY LUB USŁUGI

Poniżej przedstawiamy opracowane punkty, które ułatwią Ci zamówienie materiałów reklamowych. Ze względu na zróżnicowanie asortymentu, ilość opcji uszlachetnien i wykończeń produktów oraz szeroką gamę usług wszystkie wyceny wykonywane są indywidualnie pod zapytania naszych klientów. Ceny podane na naszych stronach są cenami netto.

 

01

Jeśli nie wiesz dokładnie który produkt spełni Twoje oczekiwania zadzowń do naszego działu handlowego. To tutaj zaczyna się proces którego wynikiem jest produkt końcowy. Jeśli wiesz już jaki produkt potrzebujesz przygotuj odpowiedzi na następujące pytania:
1. Jaki nakład potrzebujesz?
2. Czy produkt będzie w jakiś sposób uszlachetniony? Np: folia matowa, folia błyszcząca, lakier wybiórczy itd
3. Gdzie produkt będzie wystawiany we wnątrz czy na zewnątrz?
4. Czy zależy Ci na najwyższej jakości czy najniższej cenie?
5. Na kiedy konieczne jest wykonanie zlecenia.

02

Po kolsultacji z działem handlowym. Obsługujący zapytanie handlowiec przygotuję wycenę formalną w postaci dokumentu pdf, który zostanie dostarczony w załączniku. W wycenie znajdzie się termin obowiązywania oferty. Wszystkie koszty z terminem realizacji oraz unikalny nr ID wyceny niezbędny poczas składania zamówienia.

 

 

 

03

Wypełnij formularz zamówienia na który skieruje cię wycena formalna. W formularzu należy podać: dane do fv, dane kontaktowe, dane do wysyłki oraz nr ID wyceny.
Gdy otrzymamy te dane handlowiec dodaje zamówienie do naszego systemu elektronicznego w którym monitorowany jest przebieg zlecenia. Za jego pomocą klient jest informowany o procesie realizacji a handlowiec ma pełną kontrolę do wglądu przemiotu zamówienia oraz uwag klienta jak i terminu wykonania. Po dodaniu do systemu handlowiec wysyła fakturę proforma na podstawie której należy uregulować płatność za zamówienie.

 

04

Po zaksięgowaniu wpłaty do pracy wkracza dział projektowy. Graficy jeśli to konieczne przygotują projekt do akceptacji z przesłanych przez klienta materiałów jak logo, teksty, zdjęcia, slogan lub przygotują dostarczony projekt do druku. Przygotowane projekty jeśli to niezbędne zostaną wysłane do Państwa w celu akceptacji, należy wtedy bardzo dokładnie sprawdzić wszelkie niezbędne teksty ich składnie, ortografie itp. Po akceptacji nie bedzie już możliwości wprowadzenia zmian. W dalszym etapie odbywa się realizacja zamówienia i wysyłka do klienta w wyznaczone miejsce.

 

 

TOP